ترجمة مواقع الإنترنت

الأحد، يناير 21، 2007

على طريقة صدام

من كام يوم سمعنا عن الولدين فى اذربيجان اللى شنقوا نفسهم مقلدين صدام
و بعدها شنق طفل نفسه فى باكستان مقلدا صدام
و لقى طفل تونسى مصرعه عندما شنق نفسه على طريقة صدام
و شاب مصرى يشنق نفسه على طريقة صدام
قد كده العالم متأثر بصدام؟ و بإعدامه؟
ده بيفكرنى ايام حرب الخليج التانية و ضرب الامريكان للعراق بمساعدة الدول العربية و دول العالم و ظهر واحد بسيط من صعيد مصر و سمى ابنه اللى خلفه فى الظروف دى بصدام و النكتة ان الاب كان بالصدفة اسمه حسين
و كان غيره كتير
و من يومها بقى صدام بطل غصب عن امريكا و بوش الاب و الابن كمان و غصب عن حكام العرب و العالم كله
و بكده اثبتوا كلهم مدى غبائهم السياسى و قصر نظرهم اهو اللى بيحاربوه طلع بطل
الناس نسيوا قساوته و اللى كان بيعمله فى اخواتهم نسيوا كل اللى كان بيعملوه فيهم مخابراته و شرطته
افتكروا بس ان الامريكان عايزين يحتلوا العراق
الامريكان بيضربوا ف بلد عربى و مسلم
الامريكان عايزين البترول
الامريكان ما يهمهومش تحرير الشعوب العربية من حكامها الدكاترة قصدى الدكتاتوريين
افتكروا المثل انا و اخويا على ابن عمى و انا و ابن عمى ع الغريب
فى نفس الوقت اللى فيه ناس بتهيص مع امريكا و تلعن فى صدام حتى بعد ما مات
قعدوا يلعنوا فيه لما امريكا ضربته اول مرة
و قعدوا يلعنوا فيه لما امريكا ضربته تانى مرة
و قعدوا يلعنوا فيه لما امريكا شنقته
و قعدوا يهللوا و يهيصوا و لسة بيلعنوا ف صدام
صدام بقى عقده للاحباب و الاعداء
بقى بعبع كل الناس خايفة لحسن يجيلهم بالليل
الامريكان بيذلونا و احنا نشتم فى صدام
الامريكان بيستبيحوا اعراضنا و احنا نشتم فى صدام
انا بقى مع المواطن البسيط الفلاح اللى مالهوش فى السياسة و مايفهمش فى التحليلات السياسية و لا وجع دماغ
انا مع صدام لو كان اعداؤه يهود وامريكان
انا مع صدام لو ظهر الخونة و عملاء امريكا و قعدوا يقسموا التركة
انا مع صدام اذا انتشرت الفتنة بين السنة و الشيعة و الاكراد
و اذكروا محاسن موتاكم
انا بكره الامريكااااااااااااان و بحب صدام حسيييييييييييييييييييييييييييين
و ايييييييييييييييييييييييييييييييييييه

هناك تعليقان (2):

Ahmad Hegab يقول...

لا تأسفن على غدر الزمان فطالما رقصت على جثث الاسود كلاب

لاتحسبن برقصها تعلو على اسيادها تبقى الاسود اسود والكلاب كلاب

بوست جامد

khaled يقول...

شكرا اخى
شرفت

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro