ترجمة مواقع الإنترنت

الأربعاء، مارس 07، 2007

العمدة و الاراجوز

ياحضرة الاراجوز قول لي
نعم ياعمدة عاوز ايه
منين يروحوا المتولي
امدح نبينا وصلي عليه
اللهم صلي عليه
تمشي كده على طول على طول
ها
لحد ماتلاقي عمارة
لحد ما الجى عمارى
تدخل يمين تلقى بتاع فول دكانته على ناصيه حارة.
دكانته على ناصيه حارة
تدخل يمينك في شمالك.. شارعين وفي التالت تكسر..
على اليمين واخد بالك... وتمشي على طول تتمخطر.
وامشي على طول واتمخطر
تفضل كدا تمشي وتدب
وتخش من مطرح ما طلعت
ولما تلقى مقلة لب .
ولما الجى مجلة لب
تعرف انك تهت وضعت
دي وصفه هايله
هايلة قوى
دي وصفه سهلة
سهلة قوى
مع السلامه , مع السلامة , مع السلامة يا ابوعمة مايله
مع السلامة يا ابوعمه مايله
فتّح عينك تاكل ملبن
فينك فينك .. تاكل ملبن
فتّح عينك تاكل ملبن
فينك فينك .. تاكل ملبن
أوعى لجيبك لا العيب عيبك
قرّب .. جرّب .. نشّن
وسطن ايدك .. وسطن
أضرب
يحميك يا ابني تبقى غالبني قرّب خدلك حتة ملبن
قرّب خدلك حتة ملبن
قرّب خدلك حتة ملبن
فوررريرة للعيل
يا ابو العيال ميّل
خدلك سبع فرارير
زمّارة شخليلة
عصفورة يا حليلة
طراطير يا واد طراطير
طراطير طراطير طراطير
طراطير طراطير طراطير
و المفاجأة الليلة الكبيرة بالصوت و الصورة

هناك 7 تعليقات:

vision يقول...

تحححححححححححححححفه انا بعشق الحاجات دى ودماغى عاليه فيها اوى بس انت بجد جباااار الله عليك يا خالد

على فكره متنكرش انا انا اول واحده عايزه هدية العدد

رفقة عمر يقول...

ربنا يخليك ياخالد بس للاسف الرابط مش بيشتغل اعمل يه

غير معرف يقول...

رائع وممتاز تصدق بقى بما انك قولت يا اطفال شوف بقى هتلاقى الدنيا كلها اطفال وانا باقترح على حضرتك تخلى شهر مارس لذكريات الطفولة وبس وتجيب كل الاغانى وكل اللى يدخل ويسمع يدفع المعلوم علشان تقدر تواصل
هههههههه

محض روح يقول...

مرسى
اوى انا بحب الاوبريت ده جدا
انا من عشاق جاهين
احيك على اختيارك
:)

صاحب البوابــة يقول...

رائعة بحق

khaled يقول...

كاميرا جيرل
يا نهار ابيض جبار حتة واحدة ده الله هو الجبار
ما تحملنيش ذنوب الله يخليكى
و انت تستحقى هدية العدد علشان دخلتى اول واحدة و كمان هدية المنتدى
تاج المنتدى
السلطانية
ههههههههههههه
رفقة عمر
ربنا يخليكى بس انا جربته كتير و شغال معلش حاولى مرة تانية

khaled يقول...

امانى
اطفال اطفال كافيش مشكلة
لأ ممكن نعمل قهوة و نجيب الريس حنتيرة يغنى و نلم فلوس للصبح
محض روح
مرسى ليكى لانك زورتينى
صاحب البوابة
الله يخليك

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro